DODAWANIE TREŚCI NA PLATFORMĘ (FUNKCJE PODSTAWOWE)

Instrukcja dla nauczycieli - redaktorów platform

UWAGA!
Aby samodzielnie dodawać materiały do platform musisz posiadać uprawnienia na poziomie Redaktora udzielone Ci przez Administratora platformy.



  • Otwórz okno wyszukiwarki Google lunb zaloguj się do swojej poczty Gmail
  • Kliknij ikonę narzędzi Google (1)
  • Wyszukaj z rozwiniętej listy narzędzie Blogger (2) i kliknij jego ikonę ((jezeli narzedzie Blogger jest ukryte rozwiń pozostałą część klikając "Więcej")




  • Aby rozpocząć dodawanie wpisu kliknij "Nowy post: (3)







  • Dodaj temat posta, treść teksttową (4), linki do żródeł zewnętrznych lub innych materiałów publikowanych wcześniej na platformie (5), ilustrację w formacie JPEG lub GIF (6), dodaj multimedia przesłane z Twojego komputera lub z serwisu You Tube (7)






  • Oznacz swój wpis etykietą (tagirm) rozwijajac pole "Etykieta" . 
  • Wpisz nową "etykietę"  (8) lub wybierz ją z listy juyż wcześniej dodanych (9). Jeżeli Administrator przydzielił Ci "Etykietę" dla Twoich wpisów posługuj się wyłącznie nią..
  • Zatwierdż ustawienia klikając "Gotowe" (10)


UWAGA!
W przypadku platform przygotowanych przez Zespół B-learning, oznaczenie posta okresloną etykietą jest konieczne dla stabilnego działania platformy.






W przypadku, gdy chcesz aby Twój wpis był widoczny w późniejszym okresie, możesz ustawić datę i godzinę od kiedy będzie on widoczny na platformie.:

  • Rozwiń pole "publikacja", oznacz pole wyboru :"Ustaw datę i godzinę" (10), określ datę i godzinę publikacji w formularzu
  • Zatwierdź ustawienia klikając "Gotowe" (11)





  • Zapisz wpis klikając "Opublikuj"  (12)





Gotowe! Twój wpis został dodany do zasobów platformy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz