Instrukcja dla nauczycieli - redaktorów platform
UWAGA!
Aby samodzielnie dodawać materiały do platform musisz posiadać uprawnienia na poziomie Redaktora udzielone Ci przez Administratora platformy.
- Otwórz okno wyszukiwarki Google lunb zaloguj się do swojej poczty Gmail
- Kliknij ikonę narzędzi Google (1)
- Wyszukaj z rozwiniętej listy narzędzie Blogger (2) i kliknij jego ikonę ((jezeli narzedzie Blogger jest ukryte rozwiń pozostałą część klikając "Więcej")
- Aby rozpocząć dodawanie wpisu kliknij "Nowy post: (3)
- Dodaj temat posta, treść teksttową (4), linki do żródeł zewnętrznych lub innych materiałów publikowanych wcześniej na platformie (5), ilustrację w formacie JPEG lub GIF (6), dodaj multimedia przesłane z Twojego komputera lub z serwisu You Tube (7)
- Oznacz swój wpis etykietą (tagirm) rozwijajac pole "Etykieta" .
- Wpisz nową "etykietę" (8) lub wybierz ją z listy juyż wcześniej dodanych (9). Jeżeli Administrator przydzielił Ci "Etykietę" dla Twoich wpisów posługuj się wyłącznie nią..
- Zatwierdż ustawienia klikając "Gotowe" (10)
UWAGA!
W przypadku platform przygotowanych przez Zespół B-learning, oznaczenie posta okresloną etykietą jest konieczne dla stabilnego działania platformy.
W przypadku, gdy chcesz aby Twój wpis był widoczny w późniejszym okresie, możesz ustawić datę i godzinę od kiedy będzie on widoczny na platformie.:
- Rozwiń pole "publikacja", oznacz pole wyboru :"Ustaw datę i godzinę" (10), określ datę i godzinę publikacji w formularzu
- Zatwierdź ustawienia klikając "Gotowe" (11)
- Zapisz wpis klikając "Opublikuj" (12)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz